CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, 17 November 2008

Zalifah & Winnie the Pooh Collection






Biasanya baby pandai sebut mama dulu daripada abah atau ayah, tapi zalifah dah lama pandai sebut abah, semalam baru dengar dia panggil mama......bukan zalifah jer....kebanyakan baby yang aku jumpa sekarang-sekarang ni pandai sebut abah atau ayah dulu dari mamanya....so semalam dan hari ni bising la mulut si comel ni, biasanya sebut abah...bah....bah...bah je, sekarang tambah satu lagi mama...ma...ma...ma...pulak. Sebagai upahnya ni mama create n3 khas untuk zalifah yang dah pun masuk 9 bulan 2 hari. Love you baby....





ok...dah penat posing...mau tido dulu....

3 comments:

UnGu VioLeT said...

wow.. winnie the pooh nie... mmg best..
kak mar minat giler.. hik2..

hnyhar said...

byknye pooh..mesti best zalifah main..kakak2 dah bsr..xdela nk rebut2 toys baby kan..

nar said...

tau ni favourite k.mar...jgn jealous...mmg kakak2nya dah besar nani, tak rebut mainan adiknya...tapi berebut yg dia punya sendiri...maklum la...shopping toys carboot bkn senang nak dpt 2 benda serupa dlm satu masa...