CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, 30 October 2008

Almond London dan ceritanya

Bermula kisahnya bila tiba-tiba diumumkan Hari raya yang lalu jatuh pada hari Selasa, sedangkan semua hampir pasti Hari raya akan di sambut pada hari Rabunya. Aku pula dah tercakap kat si kembar, hari Selasa kita buat Almond London. Tup-tup petang jumaat, semua heboh kata raya esoknya......



Ingatkan tak pe la raya tanpa Almond London, biskut lain ada la 5,6 jenis, rupanya menuntut pulak Angah along untuk buat Almond London. Dia tak tau pun sebenarnya Almond London cammane rupa, cuma yang excitednya sebab dorang tau salah satu bahannya ialah coklat kegemarannya. Kebetulan pulak masa tengok cerita Bong, Si Cah tu suruh Bong buat Almond London, tapi Bong tak tahu, so dia buat cekodok pisang.....Lepas tengok cerita tu lagi la beria-ia minta buat Almond London. Dari 1st raya sampai tadi boleh katakan hampir setiap hari bertanya bila nak buat. Bukannya apa sebenarnya mamanya pun malas gak, kalau belum raya tu lain la sikit semangatnya....pujuk gak si kembar ajak buat biskut tu untuk raya haji....tapi tak makan pujuk lak....akhirnya walau pun dengan rasa malas aku buat kan la juga Almond Londonnya.......dan ini lah hasilnya........




Oooo....cam ni buatnya.....



Biskut Almond London Angah Along

Em......yummmy!!!puas hati dah dapat makan

2 comments:

UnGu VioLeT said...

wow.. bestnye..

nar said...

Jemput....jemput makan...he..he..he..