CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, 25 December 2008

Tempias Krismas

Persiapan Hari krismas kat Lampeter ni nampak meriah. Pekan kecil ini bermandi cahaya di malam hari. Penuh dihiasi pokok krismas dan lampu beraneka warna. Begitu juga dengan dekorasi rumah kediaman. Bermacam-macam dekorasi di hadapan rumah yang mencuit pandangan. Kami pun kena jugak la tempias sambutan perayaan krismas ni. Dua tiga hari sebelum sekolah ditutup untuk cuti krismas si kembar dapat beberapa keping kad krismas dari kawan-kawannya. Last day pulak dapat beberapa hadiah dari cikgunya.




Ingatkan angah along je dapat hadiah dan kad krismas rupa2nyer mama abah pun dapat juga, dari supervisor tempat keje.

Haaa....ni dia, Isa tu aku lah....sudah ku bilang kepadanya IZA not ISA, tapi masih begitu spellingnya.....ISA pun Isa laaa,tapi bila dia panggil aku AIZA bunyinya.Biasa la om putih, dan nama abang aku ZAIDI jadi ZADIE la pulakkk.....tak pe lah...janji dapat ngap coklat nih.....





1 comments:

Aliya said...

makcik iza, ayah pun dapat coklat tu. :D tu dr supervisor kan?