CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday 2 December 2010

Durham University

Dari Durham Castle dan Cathedral, kami menuju ke Durham University, berhenti di School of Government and International Affairs, Institute for Middle Eastern and Islamic Studies, Al Qasimi Building. Pokok-pokok di sekitarnya tengah keorenan. Autumn view yang sangat cantik. Anak-anak seronok bermain dedaun yang kekeringan. Tak sedar masa berlalu......


Lihatlah betapa asyik mereka bermain.....

Terasa cepat waktu berlalu. Anak-anak masih belum puas bermain bersama. Masing-masing minta untuk kembali semula bermain di rumah. Tapi apakan daya masa tidak mengizinkan. Ada lagi pertemuan yang belum direalisasikan.

Buat Nani dan Zul, terima kasih atas undangan dan keraian. Pertemuan yang singkat tapi bermakna. Moga jumpa lagi. Buat Ameen, Iffah dan Izzah, Along, angah dan Zalifah tunggu di Wales!

2 comments:

hnyhar said...

kak iza,
cantiknya gambar2 tu..heheheh..semoga bertemu lagi nnti..mungkin di malaysia..di wales, xlalu dah nak pergi lagi...jauuuuh dan berliku2..ameen & iffah selalu ajak nak gi rumah along angah..

nar said...

Thanks Nani...mmg cantik! tgk la kat mane kan....serik ye nak dtg Lampeter? InsyaAllah ada rezeki, pjg umor, kita jumpa, k.