CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday 20 October 2008

Happy Birthday to my sweetheart

Happy Birthday to all of you....

17 Oktober yang lalu genaplah 7 tahun usia Along dan Angah. Happy Birthday to both of you from mama, abah & Zalifah. Moga jadi anak yang solehah.....dan kakak yang baik.......Tak de apa-apa celebration pun hari tu sebab mama dah plan nak buat sekali dengan kawan-kawan yang lain pada 19 Oktober 2008.





Bersama kak Mar....same birth date with us....





Argh.........besarnya hadiah ni, from Iman & Nabiha



So semalam, di rumah Cik Man dan makcik mimi, berlangsunglah birthday party untuk semua yang lahir pada bulan Oktober. Di dahului dengan makcik Bib pada 1 hb.,kemudian Adam 15 hb setahun, Alia 16hb.3 tahun, Along & Angah 17hb.7 tahun, kak Mar 17hb. 24 tahun, makcik mimi 21hb., Hadif 22hb.6 tahun dan Ifa 24hb.7 tahun.



Majlis start pukul 3, Angah Along beria nak pakai baju princessnya yang dibeli di carboot. Majlis dimulai dengan bacaan Al-Makthurat. Bila semua dah sampai baru bergambar dan potong birthday cake kemudian makan-makan. Menu utama hari tu ialah birthday cake, nasi putih, labu masak lemak, ayam masak merah, ikan masin goreng, ulam dan sambal belacan. Em....sedapnya.......



Along Angah dapat banyak hadiah dari kengkawan, kak Mar dan Kak Qanita. Terima kasih semua.......Hadiah dari abah mama tak dapat lagi ni....bila ye.....tunggu!!!!!!






Bersama cayang kak long dan kak ngah....





Bergambar bersama hadiah-hadiah


Semoga anak-anak mama gembira meniti zaman yang paling berharga ini. Doakan mama dan abah sabar dan tabah dalam mendidik kalian menjadi insan yang solehah dunia dan akhirat....Ameen Ya Rabbal A'lamin.

0 comments: